Vi har fått mange gode tips om hvor vi bør være midnatt i dag. Botanisk hage ser ut til å være det beste stedet. Takker Ina (med lang fartstsid i Sydney) og Fabrizio for tipset. Men de sa noe om at vi skulle komme oss til parken tidlig og markere vårt område. Vi har kjøpt et teppe for dette formålet, men vi kommer nok ikke oss dit før klokken 18. Oh well. Vi regner med at man kan snike seg forbi og få en bedre ståplass når det begynner å nærme seg midnatt. Dessuten kommer de fleste barnefamiliene til å dra hjem etter fyrverkeriet klokken 21, så da vil det sikkert bli bedre plass.
0 kommentarer:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)