Sydney shopping sphree!

Sydney er en fin by med masser å se og gjøre. Du har Sydney Opera house, The Rocks, aquarium og en zoo i verdensklasse. Men de har ogsa veldig bra shopping, spesielt når det er 20-35% sommersalg. Så dere skjønner hva som har fått prioritet... Det er bra vi har ti dager i Sydney før vi reiser videre ;-)

I går kom vi over ASUS eee pc'er. ASUS eee er en liten laptop CC har siklet på lenge, og når de koster 499 AUS kan man jo like godt kjøpe to stykk. En svart til CC og en perlehvit til Katti. Julegaver til hverandre er enkelt når man er “litt” nerdete. “eee”-en veier bare 0,9 kg så det er ikke så mye å bære på. Nå gjelder det bare å finne et usikret nettverk :-)

I tillegg har vi funnet en gorilla tripod, sa nå Eva, blir det mer bilder av oss begge, kanskje..
Handleturen fortsatte dagen etter med klesshopping. Katti har kjøpt seg shorts og bøker. Etter å ha vært sulteforet på bøker igjennom hele Sør-Amerika, er det artig å kunne gå inn i bokhandler og ha noe utvalg utover pungin-classics bøker eller Danielle Steel. På den andre siden, CC fikk jo lest “A tale of the two cities” så noe godt kom jo ut av det. ;-)

Til lunsj i dag kom vi over en Wagamama resturant, til stor glede for oss begge. For de uinvidde så er dette noodle-steder som har spartanske lokaler, men veldig god ramen. Ja, og så er det Boy George som eier kjeden, men det er ikke deres feil.

1 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Sukk, det høres bare så utrolig digg ut folkens.... håper dokke fortsetter å kose dokke en masse hehe :) Og lørdag blir eg den nye naboen dokkas hehehe, vel, nesten i alle fall... håper dokke blir boende i Schweigårdsgate litt til før dokke kjøper noe nytt hehe :)
    Stor klem fra Vanni :P