Snart er det september 25, og da skal vi rundt jorda på 5 måneder. Ikke akkurat Phileas Fogg tempo, men det er heller ikke meningen. Vi har ikke skrevet reiseruten i stein, men vi er stort sett enige med oss selv om hva som hadde vært kult å se.
- Cuba
- Argentina (mmm biff)
- Påskeøya
- Vietnam
- m.m.
Etiketter: planlegging, reise
Abonner på:
Innlegg (Atom)