Til og holdt på med "planlegging" så lenge så er det veldig lite som er planlagt. Men vi får prøve oss på en foreløpig reiserute.
- 01/11 klokken 07:50 Oslo Gardermoen til London Heathrow
- 01/11 klokken 13:30 London Heathrow til Miami
- En liten overnattning på Hilton i Miami ;-) Begynner stansmessig i hvertfall. Vi er da ikke Bjørn Christian heller.
- 02/11 klokken 12:20 Miami til Cancun
- Overnattning der i en natt også, og første diping av føtter i salt vann. :-D
- Cancun - Havana
- Være på cuba i 14 dager
- Havana - Cancun
- 31/11 klokken 12:20 Cancun til Huston Geroge Bush Int. (sikkert han eldre)
- 31/11 klokken 15:50 Huston til Quito
Også begynner natur innslaget i reisen vår. Vi har bestilt og betalt for en reise med G.A.P, Wildlife & Inca Encompassed. Antaglig sammen med andre Nordmenn og Svensker.. Fullt er det i alle fall.
Quito, Galapagos Islands, Cuzco, Aguas Calientes, Machu Picchu by train, Amazon Jungle.Kan jo ikke være dårlig ;-) See it all..
A compact trip filled with fantastic wildlife and scenery in both Peru and Ecuador. For those who don't want to choose between these three great regions - the Galapagos, the Andes and the Amazon - but have limited time, this is the best way to see it all.
- 15/12 klokken 01:15 Lima til Santiago.. ZNÅRK!
- 22/12 klokken 09:10 til Easter Island. Jeg tror det kan være et propellfly.. :-D
- 26/12 klokken 22:20 Easter Island til Papeete
- 28/12 klokken 02:10 Papeete til Sydney
- 08/01 klokken 19:15 Sydney til Ho Chi Minh City -
- 30/03 klokken 11:50 Bangkok til Helsinki
- 30/03 klokken 19:55 Helsinki til Oslo
OK, det var ikke alle steden vi skal være, men når det gjelder Cuba og Sørøst-Asia så har vi ikke bestemt oss helt ennå. Uten om at det skal slappes av i solen med en god bok og en kald drink.
Etiketter: planlegging, reise
Og vi som hadde så god tid..
Hvorfor er det alltid slik at det alltid er mye igjen å gjøre når man nesten er ferdig? Det er kun en dag igjen i Oslo før vi drar, og todo-listen er:
- Fleece jakke til meg (fly og flyplasser kan være kalde)
- Synke ipod'en
- Skanne inn billetter, pass, visum osv
- Se resten av Dexter.
- Si hadet til alle venner.
- Pakke sekkene
- Rydde ut av kjøleskapet.
Etiketter: planlegging
Gratulerer med dagen osv... Sånn alt i alt har det vært en fin dag. Jeg fikk fem tegneserier av Katti som jeg gleder meg til å lese. Av Vanni fikk jeg Culture Shock Cuba og en fotobok med bilder fra National Geographic. Both good! :-D Av mamma og pappa fikk jeg penger til jordarundt turen.
Bare fire uker igjen nå, og jeg gleder meg veldig mye. Til helgen bør jeg kjøpt reisesekken og prøvepakket.
