Reiseruten, nesten..

Til og holdt på med "planlegging" så lenge så er det veldig lite som er planlagt. Men vi får prøve oss på en foreløpig reiserute.

  • 01/11 klokken 07:50 Oslo Gardermoen til London Heathrow
  • 01/11 klokken 13:30 London Heathrow til Miami
  • En liten overnattning på Hilton i Miami ;-) Begynner stansmessig i hvertfall. Vi er da ikke Bjørn Christian heller.
  • 02/11 klokken 12:20 Miami til Cancun
  • Overnattning der i en natt også, og første diping av føtter i salt vann. :-D
  • Cancun - Havana
  • Være på cuba i 14 dager
  • Havana - Cancun
Busse rundt på Yucatan og se på Maya pyramider, bade. Mest sannsynlig så drar vi ut av Mexico til Belize og Guatemala. Oh well, vi får se hva vi gjør. Artig blir det.

  • 31/11 klokken 12:20 Cancun til Huston Geroge Bush Int. (sikkert han eldre)
  • 31/11 klokken 15:50 Huston til Quito

Også begynner natur innslaget i reisen vår. Vi har bestilt og betalt for en reise med G.A.P, Wildlife & Inca Encompassed. Antaglig sammen med andre Nordmenn og Svensker.. Fullt er det i alle fall.

Quito, Galapagos Islands, Cuzco, Aguas Calientes, Machu Picchu by train, Amazon Jungle.
A compact trip filled with fantastic wildlife and scenery in both Peru and Ecuador. For those who don't want to choose between these three great regions - the Galapagos, the Andes and the Amazon - but have limited time, this is the best way to see it all.
Kan jo ikke være dårlig ;-) See it all..

  • 15/12 klokken 01:15 Lima til Santiago.. ZNÅRK!
  • 22/12 klokken 09:10 til Easter Island. Jeg tror det kan være et propellfly.. :-D
  • 26/12 klokken 22:20 Easter Island til Papeete
  • 28/12 klokken 02:10 Papeete til Sydney
  • 08/01 klokken 19:15 Sydney til Ho Chi Minh City -
Vi skal være i vietnam i måned, og så kommer vi til å loffe rundt frem til ..

  • 30/03 klokken 11:50 Bangkok til Helsinki
  • 30/03 klokken 19:55 Helsinki til Oslo


OK, det var ikke alle steden vi skal være, men når det gjelder Cuba og Sørøst-Asia så har vi ikke bestemt oss helt ennå. Uten om at det skal slappes av i solen med en god bok og en kald drink.

Og vi som hadde så god tid..

Hvorfor er det alltid slik at det alltid er mye igjen å gjøre når man nesten er ferdig? Det er kun en dag igjen i Oslo før vi drar, og todo-listen er:

  1. Fleece jakke til meg (fly og flyplasser kan være kalde)
  2. Synke ipod'en
  3. Skanne inn billetter, pass, visum osv
  4. Se resten av Dexter.
  5. Si hadet til alle venner.
  6. Pakke sekkene
  7. Rydde ut av kjøleskapet.
I tillegg er det sikkert andre ting som må huskes på, men snart er det ferie.. Weee!

Test test test

Gratulerer med dagen osv... Sånn alt i alt har det vært en fin dag. Jeg fikk fem tegneserier av Katti som jeg gleder meg til å lese. Av Vanni fikk jeg Culture Shock Cuba og en fotobok med bilder fra National Geographic. Both good! :-D Av mamma og pappa fikk jeg penger til jordarundt turen.

Bare fire uker igjen nå, og jeg gleder meg veldig mye. Til helgen bør jeg kjøpt reisesekken og prøvepakket.