Vi har lenge vært sikre på at vi skulle ha en Bugaboo Cameleon, fordi den er liten og nett, og ser veldig kul ut. Men da vi var på Barnas Hus og testet ut vogner her om dagen fant vi ut at Brio Go er mye enklere i bruk, og høyden er bedre for ryggen.

Problemet er bare at den er ikke noe i nærheten av så fin som Bugaboo'en.
Pokker og... :(

Bugaboo Cameleon i grått og rødt:


Brio Go i grått og rødt:

Ultralydbilder

Tenkte bare jeg skulle legge ut noen av bildene vi har så langt.

Vi har vært på flere ultralyder. Dette er fra da vi tok genetisk fosterdiagnostikk i London 8. august. Vi ville være helt sikre på at nurket vårt var friskt og fint.




Dette er fra den ordinære rutineultralyden på Ullevål den 22. september. Da fikk vi vite at det skulle bli en liten jente. Sjekk den lille oppstoppernesen :)