"First post"

Snart er det september 25, og da skal vi rundt jorda på 5 måneder. Ikke akkurat Phileas Fogg tempo, men det er heller ikke meningen. Vi har ikke skrevet reiseruten i stein, men vi er stort sett enige med oss selv om hva som hadde vært kult å se.

  • Cuba
  • Argentina (mmm biff)
  • Påskeøya
  • Vietnam
  • m.m.
Vi får lage (les katti) et kart og poste det når det blir mer sikkert.

0 kommentarer: