Damn I'm old...

Gratulerer med dagen osv... Sånn alt i alt har det vært en fin dag. Jeg fikk fem tegneserier av Katti som jeg gleder meg til å lese. Av Vanni fikk jeg Culture Shock Cuba og en fotobok med bilder fra National Geographic. Both good! :-D Av mamma og pappa fikk jeg penger til jordarundt turen.

Bare fire uker igjen nå, og jeg gleder meg veldig mye. Til helgen bør jeg kjøpt reisesekken og prøvepakket.

0 kommentarer: