Gratulerer med dagen osv... Sånn alt i alt har det vært en fin dag. Jeg fikk fem tegneserier av Katti som jeg gleder meg til å lese. Av Vanni fikk jeg Culture Shock Cuba og en fotobok med bilder fra National Geographic. Both good! :-D Av mamma og pappa fikk jeg penger til jordarundt turen.
Bare fire uker igjen nå, og jeg gleder meg veldig mye. Til helgen bør jeg kjøpt reisesekken og prøvepakket.
0 kommentarer:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)