Billettene er kjøpt!

Siden vi ikke hadde lyst til å være på Cuba under orkansesongen, ble vi nødt til å utsette avreisen til 1. november.

Nå har vi endelig fått bestilt Jorda rundt-billetten.
Endelig reiserute kommer senere, men her er noen høydeunkter:

  • Vi kommer til å være på Galapagos omtrent når man kan snorkle med sjøløver og se på at skilpaddeungene klekkes.
  • Vi kommer til å feire jul på Påskeøya.
  • Nyttårsaften blir i Sydney! :-D

0 kommentarer: