Og vi som hadde så god tid..

Hvorfor er det alltid slik at det alltid er mye igjen å gjøre når man nesten er ferdig? Det er kun en dag igjen i Oslo før vi drar, og todo-listen er:

  1. Fleece jakke til meg (fly og flyplasser kan være kalde)
  2. Synke ipod'en
  3. Skanne inn billetter, pass, visum osv
  4. Se resten av Dexter.
  5. Si hadet til alle venner.
  6. Pakke sekkene
  7. Rydde ut av kjøleskapet.
I tillegg er det sikkert andre ting som må huskes på, men snart er det ferie.. Weee!

2 kommentarer:

  1. Gøril sa...

    Fleecejakke ja... Jeg regner med at dere kanskje tar dere en tur på kino en gang og? Jeg har funnet ut at i Mellom-Amerika og i Thailand, så har de en regel som heter "Har vi aircondition, så skal vi få det kaldest mulig!"

    God tur!

  2. Anonym sa...

    Jaja, i dette øyeblikk forstår jeg det er ca 8t til dere står på Gardermoen klar til avreise.

    Ser frem til å følge med på blogg, bilder m.m. fra den store reisen... ;)

    Så får vel bare ønske dere lykke til og god tur... Enjoy... og vi sees om 5 mnd!