Og vi som hadde så god tid..
Hvorfor er det alltid slik at det alltid er mye igjen å gjøre når man nesten er ferdig? Det er kun en dag igjen i Oslo før vi drar, og todo-listen er:
- Fleece jakke til meg (fly og flyplasser kan være kalde)
- Synke ipod'en
- Skanne inn billetter, pass, visum osv
- Se resten av Dexter.
- Si hadet til alle venner.
- Pakke sekkene
- Rydde ut av kjøleskapet.
Etiketter: planlegging
2 kommentarer:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Fleecejakke ja... Jeg regner med at dere kanskje tar dere en tur på kino en gang og? Jeg har funnet ut at i Mellom-Amerika og i Thailand, så har de en regel som heter "Har vi aircondition, så skal vi få det kaldest mulig!"
God tur!
Jaja, i dette øyeblikk forstår jeg det er ca 8t til dere står på Gardermoen klar til avreise.
Ser frem til å følge med på blogg, bilder m.m. fra den store reisen... ;)
Så får vel bare ønske dere lykke til og god tur... Enjoy... og vi sees om 5 mnd!