Til og holdt på med "planlegging" så lenge så er det veldig lite som er planlagt. Men vi får prøve oss på en foreløpig reiserute.
- 01/11 klokken 07:50 Oslo Gardermoen til London Heathrow
- 01/11 klokken 13:30 London Heathrow til Miami
- En liten overnattning på Hilton i Miami ;-) Begynner stansmessig i hvertfall. Vi er da ikke Bjørn Christian heller.
- 02/11 klokken 12:20 Miami til Cancun
- Overnattning der i en natt også, og første diping av føtter i salt vann. :-D
- Cancun - Havana
- Være på cuba i 14 dager
- Havana - Cancun
Busse rundt på Yucatan og se på Maya pyramider, bade. Mest sannsynlig så drar vi ut av Mexico til Belize og Guatemala. Oh well, vi får se hva vi gjør. Artig blir det.
- 31/11 klokken 12:20 Cancun til Huston Geroge Bush Int. (sikkert han eldre)
- 31/11 klokken 15:50 Huston til Quito
Også begynner natur innslaget i reisen vår. Vi har bestilt og betalt for en reise med G.A.P, Wildlife & Inca Encompassed. Antaglig sammen med andre Nordmenn og Svensker.. Fullt er det i alle fall.
Quito, Galapagos Islands, Cuzco, Aguas Calientes, Machu Picchu by train, Amazon Jungle.Kan jo ikke være dårlig ;-) See it all..
A compact trip filled with fantastic wildlife and scenery in both Peru and Ecuador. For those who don't want to choose between these three great regions - the Galapagos, the Andes and the Amazon - but have limited time, this is the best way to see it all.
- 15/12 klokken 01:15 Lima til Santiago.. ZNÅRK!
- 22/12 klokken 09:10 til Easter Island. Jeg tror det kan være et propellfly.. :-D
- 26/12 klokken 22:20 Easter Island til Papeete
- 28/12 klokken 02:10 Papeete til Sydney
- 08/01 klokken 19:15 Sydney til Ho Chi Minh City -
- 30/03 klokken 11:50 Bangkok til Helsinki
- 30/03 klokken 19:55 Helsinki til Oslo
OK, det var ikke alle steden vi skal være, men når det gjelder Cuba og Sørøst-Asia så har vi ikke bestemt oss helt ennå. Uten om at det skal slappes av i solen med en god bok og en kald drink.
Etiketter: planlegging, reise
4 kommentarer:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
People! Riktig nok er min lille jorden-rundt i desember av mindre omfang enn deres, men! vi er i Sidney samtidig! Tada! Small world.
Jeg ankommer 28.desember og reiser 2.januar. Klar for en drink med mitt eksklusive reisefølge (én instans av kjæreste og to stykk gale russere) på andre siden av jorden?
Om Katti har med seg IBMofonen svinger jeg innom BluePages for å få med meg kontaktinfo før jeg stikker.
Me sjåast i Australia :-D
Hugs and all that,
--Erica
*vinke farvel*
Lykke til på veien og ikke bekymre dere om oss her hjemme i det kalde, våte nord.
Grillen er ennå ikke tatt inn. /me skal grille fram til Jul. Hvertfall!
Kommer dere på nerdefesten? Får se om jeg finner en fin dato etter at dere kommer hjem. 1. april fint? ;)
Klem fra meg (Kristin hilser)
--Espen
Konge! Seff vi vil sees, Erica. Vi kommer paa morgenen den 29. Skulle satt paa masse smileys om vi bare kunne finne kolon paa dette hersens tastaturet. (smile) IBMofonen er med, og hvis jeg ikke har dekning kan vi kanskje naas paa CC sin. 93403625. Eller sjekker vi mail paa kattiogcc@gmail.com
Og Espen, vi er definitivt like nerdete og klare for retrofest naar vi kommer hjem, men 1. april er kanskje liiiiitt vel tidlig. Dessuten er det vel kanskje vanskelig a faa folk ned for en tirsdagsfyll, hehe.
Supah! Da sees vi i Sydney :-) Mario og jeg er forøvrig late IT mennesker som synes reiseblogg er bedre enn postkort (trenger kun skrive én gang, hurra!).
Info for famlilien om hvilke fly og tog vi har planer om å sitte på med skal inn der etterhvert, så dere kan jo se der om dere vil:
metravel
So many options in this digital world; mail and phone and blog and...!
Tada!