I dag er det julaften, og vi har fremdeles ikke et fnugg av julestemning. Heldigvis, for da foeles det ikke saa trist aa ikke vaere hjemme i jula. Her er det sol og varmt som vanlig. Vi regner med at det blir tunfisk til julemiddag. Om en halvtime skal vi ut paa enda en tur.
Katti sitt telefonabonnement virker ikke her, saa eventuelle julehilsener er velkomne paa CCs mobil: 93403625
Maa loepe for aa rekke turen. Poster kanskje mer senere.
God jul! :)
Etiketter: Chile, Paaskeoeya
2 kommentarer:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Rypene er fortært og karamelpuddingen spist opp.
Tobias sovnet på sofaen før vi rakk og åpne gaver, så han feirer engelsk jul i morgen tidlig.
God påske(øy).
Marius
Øy! Strengt tatt så anbefalte jeg ikke dyrehagen i Santiago, jeg bare sa at det var mulig å se sør-amerikanske dyr der i et uvanlig bratt terreng. Og at utsikten fra toppen av høyden der kan være super på en god dag, så jeg håper dere fikk med dere den, i hvert fall. Dyrehagemessig tror jeg ellers dere klarer dere med Sydney sin på denne turen.
Skjønner ikke at dere overdoser på moaier, mens dere ikke har fått dosen av firestjerners restaurantmiddager ennå. #8D) Mulig dere prioriterer litt annerledes enn meg når dere er på tur.
Vel overstått jul. Nå er det bare å glede seg til nyttårsfyrverkeriet i Sydney havn!
Lykke til med brunfargingen. Haha. #8D)
Bjørn