Aii aii.. Katti og CC har ikke oppdatert bloggen paa lenge. Har ikke skrevet mye paa lenge heller eller tatt mange bilder. Vi lover forbedring og slenger ut en hel haug med blogposter paa etterskudd, men en liten advarsel vi har vaert paa familiebesoek og har ikke gjort saa mange turistting i thailand.
Blogpostene som mangler er:
- Exit Kambodsja
- Pattaya
- Bangkok
- Kinesisk nyttaar i Singapore
- Kuala Lumpur
- Melaka
Planen fremover er aa fortsette oppover Malaysia paa vestkysten og gjore noen oeyhoppinger i Malaysia og soer thailand foer vi moeter Ingrid 1. mars i Bangkok. Fornoeyd naa Goeril? ;)
0 kommentarer:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)