Holy crap, så digg det er på Ko Lipe!

Krystallklart vann, kremhvit myk korallsand, supergod mat og skikkelig chilled out strandbarer :)

1 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Hei her i Trondheim regner det ut av ville vi søker desperat på nettet etter sol og varme i påska men det meste er utsolgt. Katti vi bor i nr 62 ikke 60 som du har som avsender på kortene fra dere . Vi koser oss med reisedagboka så fortsett med den ,vi er blitt inspirert til å ta en lignende tur før vi blir for gamle. Keep up the good work