Kul vogn eller praktisk vogn?

Vi har lenge vært sikre på at vi skulle ha en Bugaboo Cameleon, fordi den er liten og nett, og ser veldig kul ut. Men da vi var på Barnas Hus og testet ut vogner her om dagen fant vi ut at Brio Go er mye enklere i bruk, og høyden er bedre for ryggen.

Problemet er bare at den er ikke noe i nærheten av så fin som Bugaboo'en.
Pokker og... :(

Bugaboo Cameleon i grått og rødt:


Brio Go i grått og rødt:

0 kommentarer: