Ultralydbilder

Tenkte bare jeg skulle legge ut noen av bildene vi har så langt.

Vi har vært på flere ultralyder. Dette er fra da vi tok genetisk fosterdiagnostikk i London 8. august. Vi ville være helt sikre på at nurket vårt var friskt og fint.




Dette er fra den ordinære rutineultralyden på Ullevål den 22. september. Da fikk vi vite at det skulle bli en liten jente. Sjekk den lille oppstoppernesen :)

0 kommentarer: