Orker ikke å skrive så nye idag. Det har vært en lang dag for oss begge med unger som sparker i ryggen, fulle menn som stjeler plassen vår, og damer med flyskrekk/klaus.
Sender bilder av suiten (cirka 40 kvm) i morgen kanskje. Room Service, please!
hmm.. vi har problemer med aa skrive å som er på alt-gr å, y som er på z (og motsatt) .. ta frem tabbelakk :-)
Etiketter: Miami
0 kommentarer:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)