Havana

Tenkte vi skulle slenge inn en blogpost mens vi venter paa at bildene vaare uploades paa flickr. Havana er ikke noe sted for den nettavhengige. Ikke akkurat bredbaand, for aa si det mildt.

Vi har hatt vaart foerste problem med bookingen. Hotellet vi bor paa, Hotel Lido, har ikke faatt noen voucher fra kilroy, slik at vi mest sannsynlig ender opp med aa betale to ganger. Damn it! Forresten hotell standarden har dalt noget. Vi har fremdeles eget bad, men rommet er ikke akkurat lekkert. Fluoriserende lys i taket og tvilsome roede flekker paa gulvet. Men hotellet har en nydelig takterrase hvor vi spiste frokost i dag. Veldig fin utsikt!

Dagen i dag blir mest sannsynligvis til rusling i byen, siden kilroy rotet bort den guidede turen vi hadde bestilt. Men kanskje dette er bedre?

Ah.. for de som holder statistikk om slikt, Katti har hatt litt magesyke men ikke noe imodium ikke kan fikse.

Hasta luego!

3 kommentarer:

  1. Bjørn Christian Tørrissen sa...

    Gratulerer med aa ha kommet godt i gang! Og ikke bry dere om tvilsomme roede flekker paa gulvet paa hotellet. Det er foerst naar de tvilsomme roede flekkene begynner aa dukke opp rundtom paa deres egne kropper at det kan vaere grunn til bekymring. Og den tid kommer, sann mine ord! #8D) (Jeg har en assortert samling paa leggene mine akkurat naa. Senegals jungel har mye rart av smaakryp aa by paa.)

    Husk dopapir!

  2. Anonym sa...

    Dere får hilse til Castro da, og ønske han god bedring!

  3. Anonym sa...

    Kjekt å lese om turen deres og erfaringene dere gjør. Håper dere koser dere og at Kilroy kommer opp med det dere har betalt for.
    Ellers må det vel en bloggkampanje til for å rette litt søkelys på dem ;-)