Skilpadder! :D

Juhuu! Vi har nettopp hjulpet fine små skilpaddebabyer ned til vannkanten. Fine! :D Katti sin ble døpt Bert, og CC sin ble Rudolfo.

Vi var på et salsasted på stranda utenfor Tulum sammen med Eric og Alyssa som vi hadde møtt på happy hour på en strandbar noen timer tidligere da noen tipset oss om at det var skilpaddeklekking på gang. Vi holdt oss på avstand så lenge de så ut til å greie seg selv, men noen trengte litt hjelp, så for å bedre oddsene litt hjalp vi noen av dem med retningen. Lysene fra hotellene kan nemlig forvirre dem litt.

Åååååååå! Søte! Dette var verd hele turen :)))

Nå skal vi legge oss i bungalowen vår, med lyden av bølger som slår mot stranda utenfor. Digg :)

3 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Ahoi there, sailors! Jeg hadde sannelig glemt å følge med på bloggen, men dere har jo skrevet masse, hurra. Og så _skallpadder_! Jeg er misunnelig. :D Mens dere har sol og sommer har vi tåke og duskregn, og jeg har lært at det er temmelig nøyaktig null vits i å legge håret i Hollywood glamour-Veronica Lake-stil i sånt vær, for da klapper det uansett sammen før man kommer til festen. Det var det jeg husker best fra forrige uke, så her er det action, kan dere tro! ;)

    Men jeg gleder meg til Thailand! Gikk bitelitt opp i lønn helt overraskende, og det tilbakebetales fra juli, så kanskje jeg ikke blir Superfattigrid likevel. Dere har jo månedsvis med sun & adventure foran dere, men jeg klamrer meg til den lille solstripen der i det fjerne. Så det skal dere sikkert få høre mer om enn dere strengt tatt føler behov for. :D

    Dytt en skillpadde for meg også hvis sjansen byr seg. :) Glad i dere! Klem fra Ingrid.

  2. Gøril sa...

    Skilpadder!!! :) Jeg tror har blitt skilpadde-fan etter å ha vært her. Har jo bare fått sett egglegginga - klekkinga tipper jeg er kanskje enda større. Men vi har en skilpadde i hagen det er lov å leke med :)

    Vi har besilt Cuba-hotell gjennom Kilroy, men jeg husker sannelig ikke hvilket det er!

  3. Katti og CC sa...

    Ah, da er det mest sannsynlig Lido, for det er det de bruker i Cuba-startpakken som vi bestilte. Det er en veldig grei beliggenhet for aa utforske resten av byen.