Vaeret ser ut til aa ha snudd. Med unntak av en regnskur rundt lunch har det vart sol i hele dag. Vaermeldingen ser ogsaa mye bedre ut. Tenker vi blir her en stund til.
Vannet er kjempevarmt og drinkene er kalde og forfriskende. Maten er god og spicy. Nam! Habaneros! CC laerer seg aa drikke oel, og vi drikker margaritas til lunch...
Savner ikke jobben.
1 kommentarer:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Nå har jeg sett på bilder fra Tulum og - det er jo rene paradis i forhold til det u-landet jeg bor i. Litt stygt å kalle det u-land kanskje, men nå er jeg litt lei... Vil til hvite strender jeg og!!! Costa Rica på lørdag!