Cusco

Etter en kjapp overnatting paa 2,5 time i Lima, var det tilbake til flyplassen for aa ta flyet til Cusco, som er naermeste flyplass til Machu Picchu. Cusco ligger paa 3400 meter. Lett match for oss som nettopp har vaert paa 4100 ;)

Da vi kom frem til hotellet ble vi servert te av kokablader for aa dempe eventuelle effekter av hoeyden. Er dette lov da? Det smakte litt som groenn te, men litt mer jordsmak. Naa skal vi ut og utforske byen, saa det kommer vel flere bilder etter hvert.

1 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Hei for en fantastisk tur dere har har. Bloggen er artig å følge med på ,jeg vil gjerne at dere legger inn reiseruta frem mot julaften. Jeg skal til Galapagos en dag det er helt sikkert . Her er det -5 kaldt og vakkert vær så litt julefølelse har vi fått. Fortell litt om temp og si fra visst dere får noe ekstra godt å spise . Hilsen fra mamma