Quito, Ecuador

Etter et par dagers avslapning i Tulum har vi naa forflyttet oss til Quito i Equador. I morgen skal vi fly sammen med reisefoelget vaart til Galapagos, hvor vi skal ha tre netter paa baat mens vi reiser mellom oeyene og ser paa dyrelivet der. Glede seg! :)

Vi ser ikke for oss at vi kommer til aa ha internettilgang der, saa ikke vent noe nytt innlegg paa noen dager.

2 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    hei og hopp :-)

    God tur til Galapagos! ta mange bilder. Husk å send kort til mormor, som har bursdag i morgen, 3 desember.

    have fun!

    - Morten -

  2. Anonym sa...

    Hei liten sjalu kommentar fra mamma . Her er det kaldt og grått ,men vi ser frem til gran canaria i desember . Det er fint og følge med på bloggen legg ut mere bilder . Kommer til å savne dere i jula det er første gangen uten katharina og første jula på 5 år at jeg ikke får tulipaner fra CC . Life is hard. kos dere