Endelig ferdig hos skredderen :)

Da har Katti endelig gjort deg ferdig hos skredderen.

Hun har endt opp med:

  • Sort ulldress med jakke og bukse
  • Sort ulldress med jakke, bukse, vest og skjoert
  • Graa ulldress med jakke, bukse og skjoert
  • Graa ulljakke
  • Jakke og skjoert i sort silke
  • To skjorter
  • En sort silketopp
  • En brun kjole
  • En sort kjole
  • En brun blomsermoenstret kjole
  • En ekstra bukse

CC har endt opp med:

  • En skjorte
  • Mastercardregningen ;)

4 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Hmm CC, det der høres ut som en dårlig deal ;) hehehe...
    Gratla med nye klær Katti, høres digg ut =) klem :)

  2. Anonym sa...

    Hvem betaler det nye kleskapet da? *s*

    Eller blir det rett på jakt etter ny og større leilighet når dere kommer hjem kanskje... med eget King size walk-in-closet? ;)

    Men CC, du kunne unnet deg ihvertfall et par skjorter da... når du først tok turen innom en skredder... ;)

  3. Anonym sa...

    Åååååå, jeg er misunneliiiiiiig! Jeg vil ogsååååååå til Hoi An! :D Men vi sees i Bangkok om... *telle* bare seks uker! Huzzah! De har jo skreddere i Thailand også. Håper Katti ikke er helt ut-skredderet, for jeg trenger moralsk støtte. :D

  4. Anonym sa...

    Herregud Tøffel-bror ;-)
    Bare en skjorte?? Jeg er smått frustrert! Du trenger jo minst en ny dress.. jeg har sjekket klesskapet ditt *hehe*

    Godt de har skreddere i Thailand også! SLÅ DEG LØS!!

    - Morten -