Da har Katti endelig gjort deg ferdig hos skredderen.
Hun har endt opp med:
- Sort ulldress med jakke og bukse
- Sort ulldress med jakke, bukse, vest og skjoert
- Graa ulldress med jakke, bukse og skjoert
- Graa ulljakke
- Jakke og skjoert i sort silke
- To skjorter
- En sort silketopp
- En brun kjole
- En sort kjole
- En brun blomsermoenstret kjole
- En ekstra bukse
CC har endt opp med:
- En skjorte
- Mastercardregningen ;)
4 kommentarer:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Hmm CC, det der høres ut som en dårlig deal ;) hehehe...
Gratla med nye klær Katti, høres digg ut =) klem :)
Hvem betaler det nye kleskapet da? *s*
Eller blir det rett på jakt etter ny og større leilighet når dere kommer hjem kanskje... med eget King size walk-in-closet? ;)
Men CC, du kunne unnet deg ihvertfall et par skjorter da... når du først tok turen innom en skredder... ;)
Åååååå, jeg er misunneliiiiiiig! Jeg vil ogsååååååå til Hoi An! :D Men vi sees i Bangkok om... *telle* bare seks uker! Huzzah! De har jo skreddere i Thailand også. Håper Katti ikke er helt ut-skredderet, for jeg trenger moralsk støtte. :D
Herregud Tøffel-bror ;-)
Bare en skjorte?? Jeg er smått frustrert! Du trenger jo minst en ny dress.. jeg har sjekket klesskapet ditt *hehe*
Godt de har skreddere i Thailand også! SLÅ DEG LØS!!
- Morten -