Hoi An

Vi var litt bekymret for om vi ville faa hotell i Hoi An, for det var ingenting ledig online, og turguiden vaar hadde fortalt oss at det var hoeysesong, og vanskelig aa faa rom. Heldigvis viste det seg aa vaere null problem. Vi har et stort og lekkert rom paa Phuoc An River Hotel, med balkong og utsikt til elven. Eneste ulempe er at det ikke ligger i sentrum, men det gaar kjapt nok aa komme seg dit, og vi gidder ikke aa lete etter noe nytt hotell.

Vaeret har vaert doedskjipt hele tiden mens vi har vaert her. Bare regn, regn, og mer regn. Innari synd, for her finnes jo baade strand og masse ting aa se utenfor byen, men det er ikke saa fristende aa dra paa utflukter i regnet. Tiden har stort sett gaatt med til aa teste ulike skreddere og skomakere, og naa tror Katti at hun har funnet en skredder som er ok, etter foerst aa ha gjort noen bomkjoep andre steder.

I kveld skal vi paa et kort matlagingskurs for aa faa en liten innfoering i vietnamesisk street food. Gleder oss :)

0 kommentarer: