Jeg tenkte at det var paa tide med en liten oppdatering foer vi legger ut noen lengre bloginnlegg. Saa dette er kort versjonen av det som har skjedd. Jeg regner med at dette blir slettet naar vi faar opp kattiogcc versjonen. Takker for all oppmuntring jeg har faatt. Jeg har det bra naa. :)



  1. Vi dro tilbake til Bangkok for aa fikse passet til Katti, plastikkbiten med bildet har falt ut.
  2. Spiste burger sammen med Ivar paa Bangkok oriental, og fant et potensielt bursdagssted i Chinatown.
  3. Moette Ingrid, venninnen til Katti, som vi skal reise med oss i to uker :D.
  4. Katti og Ingrid fant tekstilbutikker i Bangkok, og kjoepte en haug med stoff, men ikke noe svart linn. Det var sikkert min feil. Jeg sa at det fantes sikkert i Ko Samui. Bad mistake!
  5. Floey ned til Ko Samui.
  6. Fant en del skredder som virket bra.
  7. Fant ut at skredderen ikke var saa bra likevel etter andre tilpassing.
  8. Dro paa ladyboy show hvor jeg ble en del av showet. Beklager de bildene.
Og der er vel omtrent der vi er naa.. Jentene er ute og krangler med skredderen, mens jeg sitter paa 3 monkeys og drikker oel mens jeg blogger og laster opp bilder.

Forresten vaeret her er ganske trist. Det regner en del midt paa dagen saa det blir ikke saa mye bading, men det er fremdeles varmt nok til aa gaa i shorts saa vi klager ikke.

1 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Åhhh heeeer-lig-heeeet hehehehehehe ;) Så FLOTTE bilder av deg CC! HAHAHAHA :D