Back(b)log...

Hei!

Nå er det leeenge siden vi har postet noe, men ikke fordi vi ikke har skrevet noe. Derimot har vi ikke fått soset oss til å dra til en nettcafe for å poste innleggene våre. Vi har datert dem ca. da de ble skrevet.

Innleggene er:

Ha det påskeøya.. Hallo Tahiti!
Sydney shopping sphree!
Planlegging av nyttårsaften
Nyttårsaften
Sydney Aquarium


CC fikk forresten brillene sine i dag. Første stopp på programmet da vi landet her var selvfølgelig å bestille nye.

0 kommentarer: